برگزیت، رهبر حزب کارگر انگلیس با تمدید زمان مذاکره با بروکسل مخالفت کرد

به گزارش مجله سرگرمی، رهبر حزب کارگر انگلیس گفت، از آنجا که دولت مدعی است می تواند تا پایان امسال با بروکسل به توافق پسابرگزیت دست یابد با تمدید مهلت آن موافق نیست.

برگزیت، رهبر حزب کارگر انگلیس با تمدید زمان مذاکره با بروکسل مخالفت کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کر استارمر رهبر حزب کارگر انگلیس با تمدید مهلت انجام مذاکرات پسابرگزیت با اتحادیه اروپا مخالفت کرد.

به نوشته خبرگزاری اسپوتنیک، استارمر روز دوشنبه گفت: دولت می گوید مذاکرات و رسیدن به توافق را تا سرانجام سال محقق خواهد نمود. همیشه معتقد بوده ام این زمان کافی نیست و [اتمام مذاکرات تا سرانجام سال] غیرممکن است.

رهبر عظیم ترین حزب اروپایی گفت، ترجیح می دهد این مذاکرات در سریع ترین زمان ممکن تکمیل شوند.

وی افزود: دولت می گوید تا سرانجام سال می تواند این کار را به سرانجام برساند. پس بگذارید ببینیم چگونه پیش خواهند رفت. هنوز زمان زیادی تا ماه دسامبر باقی است.

مردم بریتانیا در یک همه پرسی که سال 2016 برگزار گشت، به خروج کشورشان از اتحادیه اروپا (برگزیت) رأی مثبت دادند. دولت انگلیس، در ابتدای امسال میلادی پس از کشمکش های فراوان توانست جهت اجرای برگزیت با بروکسل به توافق برسد.

اکنون روابط انگلیس و اتحادیه اروپا به مدت یک سال حالت گذار را سپری خواهد نمود و دو طرف در این بازه زمانی فرصت دارند درخصوص نحوه روابط پسابرگزیت به توافق برسند.

حزب کارگر تا پیش از تصویب نهایی توافق برگزیت در مجلس انگلیس در کوشش بود یک همه پرسی دوم در این رابطه برگزار کند اما در انجام آن ناکام ماند.

هدا بلاگ: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

گیگابلاگ: گیگابلاگ | با سیستم مدیریت محتوای گیگابلاگ همه وبسایت دارن

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 90043

به "برگزیت، رهبر حزب کارگر انگلیس با تمدید زمان مذاکره با بروکسل مخالفت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیت، رهبر حزب کارگر انگلیس با تمدید زمان مذاکره با بروکسل مخالفت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید