آموزش رایگان رشته های صنایع دستی به افراد کم توان مالی در اهواز

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز از آموزش رایگان رشته های صنایع دستی به افراد کم توان مالی با هدف وارد کردن آنان به چرخه کار و اشتغال خبر داد.

آموزش رایگان رشته های صنایع دستی به افراد کم توان مالی در اهواز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان، غلامرضا جلیلی نیا رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز امروز دوشنبه 23 مهرماه 97 با اعلام این خبر گفت: براساس صحبت هایی که با استادان حاضر در خانه صنایع دستی اهواز داشتیم، موافقت این استادان را جلب کردیم تا هریک از آنان ده تا پانزده نفر از کسانی که توان مالی برای حضور در کلاس های آموزشی را ندارند، به صورت رایگان آموزش دهند تا این افراد بتوانند وارد چرخه کار شوند و کسب درآمد کنند.

او در ادامه با بیان این که درحال حاضر چهار کارگاه فعال صنایع دستی در رشته های سفال گری، گلیم بافی، چهل تکه دوزی و باتیک در اهواز وجود دارد اضافه نمود: کار آموزش این رشته ها نیز در محل این کارگاه ها واقع در خانه صنایع دستی اهواز انجام می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی اهواز گفت: کار ثبت نام از کارآموزان در اهواز درحال انجام است و علاقمندانی که از توان مالی برای حضور در این کلاس ها برخوردار نیستند می توانند برای شرکت در این دوره های آموزشی، به اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اهواز مراجعه کنند تا پس از تأیید عدم داشتن توان مالی با دریافت معرفی نامه از رئیس اداره در کلاس ها شرکت کنند.

او اضافه نمود: این افراد پس پایان دوره آموزش، کارت صنعتگری دریافت خواهند کرد و می توانند وارد چرخه کار در حوزه صنایع دستی شوند.

https://bestcanadatours.com: تور کانادا | با تور کانادا سفر کنید، ویزای کانادا، تور کانادا ارزان، قیمت تور کانادا نوروز، بهار، پاییز، تابستان، زمستان را با ما تجربه کنید.

منبع: میراث آریا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39632

به "آموزش رایگان رشته های صنایع دستی به افراد کم توان مالی در اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش رایگان رشته های صنایع دستی به افراد کم توان مالی در اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید